Få til indhold
Fri fragt over 1.500,- i Danmark & Levering 1-3 hverdage
Fri fragt over 1.500,- i Danmark & Levering 1-3 hverdage

Reklamation

Varen er defekt – hvordan reklamerer jeg? 
Hvis du har modtaget en defekt vare, kan du skrive til os via reklamation@nordichorse.dk. hvor du oplyser ordrenummer, batchnr., beskriver fejlen og vedhæfter billeder. Er varen købt hos en af vores forhandlere, skal du kontakte denne for nærmere info omkring retur og reklamation.

 

Der mangler en vare, eller jeg har modtaget en forkert vare
Hvis du har modtaget en forkert vare, skal du kontakte kundeservice på reklamation@nordichorse.dk, hvor du oplyser ordrenummer og beskriver fejlen. 

 

Fortrydelsesret og returnering:

I henhold til Forbrugeraftaleloven ydes der 14 dages fortrydelsesret på varer købt via www.nordichorse.dk. Fortrydelsesretten løber fra modtagelsesdagen af varerne.

Foder og tilskudsprodukter kategoriseres som fødevarer og produkterne, der af hygiejniske årsager er forseglet, plomberet eller pakket i lukket emballage, kan af hygiejne– og sikkerhedsmæssige årsager ikke tages retur. Der er derfor ikke fortrydelsesret på disse. Vi henviser til den gældende lovgivning om hygiejne og fødevaresikkerhed.

 

Benyttelse af returretten kan ske ved at afvise varen ved modtagelsen eller ved returnering til:

Nordic Horse
Fromssejervej 18
6623 Vorbasse

 

Ved returnering bedes faktura, kvittering eller ordrebekræftelse vedlægges i pakken. Såfremt faktura, kvittering eller ordrebekræftelse ikke forefindes, skal der vedlægges ordrenummer og oplysninger om købers navn og adresse.

Bruger du fortrydelsesretten til at sende en vare tilbage, skal varen returneres fragtfrit og uden omkostninger for Nordic Horse. Portoomkostninger pålagt ordren ved købet, refunderes ikke. 

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen indenfor få dage, til det betalingskort der blev brugt ved købet.